Kampanja Hrvatske vatrogasne zajednice putem jumbo plakata pod sloganom „Budite savjesni. Spriječite požar“ počinje od 7. srpnja i trajat će do sredine rujna.

Radi se o plakatima namijenjim domaćim i stranim turistima koji će biti postavljeni na 28 lokacija diljem obale.
Skretanje pozornosti na važnost odgovornog ponašanja kao i na požarnu ugrozu, osobito prisutnu u ljetnom periodu obilježenom visokim temperaturima i izostankom padalina, glavni su razlozi same kampanje.


– Kažu da slika vrijedi tisuću riječi zato smo se i odlučili da plakat kampanje bude jednostavan s kratkom preventivnom porukom, ali fotografijom koja je snažna i koja ostavlja dojam na promatrača. Na plakatu je prikazan djelić šume koja je prošle godine izgorjela na poluotoku Pelješcu, upravo kao posljedica čovjekove nepažnje“, rekla je Nina Francetić, glavna urednica časopisa “Vatrogasnog vjesnika” i dodala kako je samo prošle godine od ukupnog broja požara, najviše njih izbilo na priobalju pri čemu je izgorjelo gotovo 24 000 ha raslinja. „Fotografija je inače dio ciklusa „Crna šuma“ nastalog u suradnji poznatog hrvatskog fotografa Damira Hoyke i Hrvatske vatrogasne zajednice, a koja je ovog ljeta na turneji po muzejima i galerijama također u gradovima priobalja“, rekla je Francetić.


Cijeli je projekt financiran sredstvima iz EU projekta HOLISTIC koji ima za cilj poduzimanje mjera za spriječavanje požara raslinja, a plakati će na frekventim mjestima biti postavljeni do 14. rujna 2016. godine.