Ove su se subote, 9. srpnja, zagrebački mališani i njihovi roditelji imali prilike družiti s vatrogascima DVD-a Kustošija u sklopu kampanje „Roštiljajmo odgovorno“.

 S ciljem osvješćivanja važnosti odgovornog ponašanja prilikom roštiljanja, Hrvatska vatrogasna zajednica je pokrenula s Konzumom akciju u kojoj će se određeni novčani iznos od prodaje asortimana za roštiljanje odvajati za vatrogasce i njihovu opremu.
Naglasak u subotnjem druženju bio je na mladima koji su se imali prilike upoznati s vatrogascima, koristiti mlaznicu za gašenje te sjediti u vatrogasnom kamionu. „Djeca i njihovi roditelji bili su oduševljeni ovom mogućnošću druženja s vatrogascima, a članovi DVD-a Kustošija ujedno su izveli i jednu pokaznu vježbu i tako pokazali svoju spremnost“, rekao je zapovjednik DVD-a Darko Baranašić. Ovom druženju se priključio i pjevač Ante Cash, zaštitno lice kampanje „Roštiljajmo odgovorno“ koja će se na isti način predstaviti u Osijeku, Puli, Zadru, Sirobuji i Šibeniku.